True colors

Tja, just hemkommen från spåret. Träden var så himla fina så ångrade att jag inte tog med mobilen. Vet ni den där känslan när man druckit alldeles för mycket kallt vatten på för kort tid? Så kände jag när jag var ute och sprang. Jag andades så konstigt ibland och nu har jag jätteont i öronen.
Men det känns bra att jag stack ut och sprang. Sammanlagt sprang jag 6,4 km. Det var ganska längesen nu som jag sprang så långt.Snart ska jag slänga (rättare sagt ramla ner) mig ned på golvet och köra lite mage. Det blir nog det vanliga, lite sit-ups, plankan och kanske några fällkniven. Efter det blir raka vägen in i duschen
HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!