Summerar helgen

I fredags var jag på Ellas tjejmiddag. God mat, mycket tjo o hej. Sen i lördags gick jag och pappa på Almtuna-Leksand. Vinst blev det! Sex fina mål mot noll! När Leksand spelar så där är det inte alls svårt att vara leksing! Idag har jag pluggat lite, städat. Sedan har jag även varit ute på en mycket jobbig löparrunda. Sprang 4,2 km i högt tempo. När jag kom hem la jag mig ner på golvet och pressade ur mig 200 sit-ups.
Nu sitter jag här med syrran bredvid mig och kolllar på Cartoon Network. Super. Är så trött att jag knappt orkar stå. Men micron plingade nyss. Det blir lasange till middag. Puss!
En mycket trött tjej efter en springtur i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!