En gång är ingen gång

Tjaba!
Dagen började med 1,5h tennis på utk. Sedan drog jag mig till skolan och studerade lite. Vi hade även idrott där vi körde cirka 20 min fys och 20 min handboll och fotboll. Efter det drog jag till IGU och gymmade med Elin. Jag körde lite armar, ben och bål.
Nu till det roliga(skämmiga, pinsamma, knasiga?). Jag stod och bytte om i omklädningsrummet och jag hade precis satt på mig trosor så öppnar en kille dörren. Där står jag halvnaken!  Han stängde dock dörren snabbt. Kommer inte ihåg hur han såg ut, men han går förmodligen på min skola. PINSAMT...
Om 10 min ska jag plugga lite fysik.
En bild från Florida, Siesta Key
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!