8 oktober 2011

Hejsan bloggen!
Tänkte börja blogga på blogg.se igen eftersom jag inte vet hur man designar sin blogg och så hittade jag en hemsida som gör det för blogg.se och weblogg.se.
På dagens agenda står det tacokväll hos Katarina. Så kommer sticka till henne om ett tag. Men innan det måste jag fixa till mig och lämna Tilda på barnkalas. Idag har jag även hunnit med att plugga lite fyik. Duktigt va? Har prov på torsdag så tänkte att det var en bra idé och börja lite i tid. Sedan har jag knappt räknat ett tal sedan skolan startade.
Det var allt för den här gången!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!