En gång är ingen gång

Tjah!
Idag var det resursdag. Vilket var väldigt skönt. Dagen började med att klockan ringde vid 5.40 och jag satte på mig kläderna. Sedan åt jag min havregrynsgröt och efter det bar det av till Uppsala. Ett tennispass avverkades där sedan var det raka vägen tillbaka igen. Men inte hem utan till GYMMET! Älskar det. Svettades som en gris idag och hoppas på rejäl träningvärk imorgon som bevis att det har tagit någonstans.
Imorgon blir det bara ett tennispass eftersom jag ska till vårdcentralen och kolla upp min andning. Hoppas på en astmamedicin som vidgar upp mina luftrör ordentligt! Hehe. Det betyder ingen skola imorgon heller! NAJZ! Aja, nu ska jag kolla på AnaGina Show.
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!